2013. június 9., vasárnap

Sorry, it's Hungarian

Figyelem, gyerekes hiszti következik!
Szóval, igazából elegem van az összes könyhetes mindenségből, mert az is arra emlékeztet, hogy milyen csóró vagyok, hogy nem tudok elmenni semmilyen rendezvényre, ami messzebb van, mint húsz kilométer, és esetleg még fizetni kéne. És szerintem elég illetlen dolog arra emlékeztetni az embereket, hogy csórók. Ugyanez volt a conoknál, de valahol kezdek megnyugodni, és már nem érdekelnek az animék. Nem, e így nem igaz, de olyan mennyiségben találkozom vele Facebookon és Deviantarton, hogy egy részét bizony megutáltam. Talán már csak a jousei, a családi filmek, művészi animék és az oltime mahou shoujok maradtak. A többi nem, hogy nem érdekel, de idegesít is.
Aztán ott van az a dolog, amikor valaki rendel képet, de nem képes fizetni. Mit gondol, ingyen dolgozom? Pl, az a srác, aki aktot kért, és kevesebb, mint a felét tudta csak kifizetni. A másik meg, amikor azt hiszik, hogy pontért dolgozom. Kapok pontért kenyeret, macskakaját, repülőjegyet? Mert szerintem nem.
Apropó repülő. Szerintem a Copicjaimat nyugodtan itthon hagyhatom, és ugyanez igaz az aquarellre is. Ne foglalja a helyet, bár nem tudom, hogy fogom kibírni, ha rám jön.
Mit nem szeretek még? Ja, igen. amikor valaki megígéri, hogy vásárol, aztán mégsem teszi, mert jaj, mégsincs pénze. 'sszus! Akkor mondja azt, hogy majd meglátja, mert most ő is csóró. Elhiszem. De ne ringasson már abba, hogy venni vagy rendelni fog! >^<
Ja, hogy személyes bajok vannak? Kit érdekel? Mindenkinek vannak!
Ó, igen. Ha felteszek egy képet, ne írja már oda egy másik rajzos, hogy "jaj, de ügyes vagy!", mert ezt lehet gyereknek mondani, aki nem olyan rég óta rajzol, de én őszintén, mit kezdjek vele? Évek óta rajzolok, évekig tanultam, ez már nem ügyesség, bárki meg tudja tanulni nálamnál sokkal jobban, ha akarja. És ugyanez igaz, a "jaj, de tehetséges vagy!" kifejezésre, azt is utálom.
Vadkörtét reggeliztem? Biztos.
Azt is elfogadom, ha valaki azt mondja, hogy ez neki nem tetszik. Azt hiszi bárki, hogy az összes Deviantartos figyeltem képeiért odavagyok? Hát nem, van, akié kifejezetten nem tetszik, de ő maga jó fej.
Jelölés, figyelés. Facebookon ne jelölgessetek kedves ismeretlenek csak azért, mert közös ismerősünk a Mondo Magazin, légyszi! Mert a korkülönbségek és helyesírási különbségek miatt esetleg bunkónak tűnhetek. Ha tetszenek a képeim, akkor a go to Deviantart! vagy írj privát üzit! És ne írjatok nekem, hogy olyat kedveljek ezt vagy azt, mert akkor nektek hűde jó lesz! Akkor sem, ha nagyon jó barátok vagyunk. És ne taggeljetek egy képhez, amin egy rajz van vagy egy csoport vízfejű chibi, mert egyrészt utálom, másrészt, esetleg nektek sem esne majd jól, amikor a dicséretek helyett azt találnám mondani, hogy a jobbagyféltekés rajzolás egy nagy fos, ne csináljátok!
Mit akartam a végére? Ja, igen. Az anime mese. Pont, mint a Colombo.

My original complaint blog was on Freeblog but it went awry.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése